Wednesday 7 September 2011

saya disentuh kuasa Roh Kudus

shallom..
saya ingin buat satu sharing kepada siapa-siapa yang membaca blog saya ini,
pada saat ini, mlm ini, saya telah disentuh dan dijamah oleh kuasa Roh Kudus..benar..Dia benar-benar hadir pada doa saya..masa saya sembahyang rosari tadi, saya benar-benar percaya dan minta agar dia datang, supaya dia menjawab doa-doa saya..bila sampai doa penutup, saya minta lagi sekali supaya saya berjumpa dengan Roh Kudus, saya ingin merasa kehadiran Dia pada saat itu dan Dia datang..saya menangis..satu kuasa datang dan mengalir di dalam diri saya dan saya menangis..saya tidak dapat ungkapkan dgn kata-kata..sangat indah...saya berdoa agar Anda yang membaca blog saya ini supaya terus berdoa, bina relasi yang baik dgn Roh Kudus dan berhentilah menyakiti Dia, bertobatlah dan kita semua akan dapat merasa sukacita Dia..Terima Kasih Bapa, Terima Kasih Yesus, Terima Kasih Roh Kudus...

2 comments:

Eric@Boy said...

Puji Tuhan untuk semua nih~

stefanus said...

kita semua boleh rasa khadiran Roh Kudus dlm hidup kita tiap hari..