Wednesday 7 September 2011

Bercakap dengan Allah Bapa

Sambungan pada post saya sebelum ini, saya benar-benar merasa kehadiran Roh Kudus dalam hidup saya, saya baru saja lepas sembahyang rosari dan saya minta utk berjumpa dgn Roh Kudus dan dlm tidak sedar saya telah bercakap dengan Allah Bapa di syurga..Dia bertanya "Apakah kamu sanggup menyerahkan segala-galanya utk Tuhanmu''? dan saya jawab "Ya". Saya ditanya satu soalan lagi, "Apakah kmu benar-benar ingin bertobat?" dan saya jawab "Ya". Soalan ketiga dari Bapa, "Apakah kamu sanggup mengikut jalan Tuhan dan menerima Roh Kudus dalam hidupmu?" dan saya jawab "Ya". saat itu juga saya merasa satu kuasa mengalir dlm tubuh saya dan saya merasa sejuk, tenang dan badan saya tidak berhenti-henti bergegar sama mcm pertama kali saya pergi inner healing. Saya menangis dan saat itu juga saya mengucap syukur kepada Tuhan. Saya benar-benar merasa keindahan cinta kasih Allah. Tuhan mengasihi kita semua. Bertobatlah dan janganlah melukakan hati Dia lagi.

No comments: